понеділок, 11 грудня 2017 р.

Ода менструальній чаші

Пов’язане зображення
        За все моє екологічно свідоме життя, менструальна чаша, мабуть, наймиліша серцю знахідка. Я не втомлююсь всім і кожному про неї розповідати і щоразу дивуюсь, чому так мало людей про неї знають. Тому я вирішила прибрати непотрібну сором'язливість і оспівати цей людський винахід.
        Почнемо.
  В меструальної чаши  практично одні лише переваги.

       Комфорт

        Не протікає, не парить, не має запаху і взагалі не відчувається.  Я до 27 років користувалась прокладками і тампонами, і знаю,який дискомфорт вони можуть зробити. 

       Зручність  

        МЧ маленька за розміром. і замість пачок тампонів і прокладок в подорож набагато зручніше взяти один малесенький мішечок з капою.Вам не потрібно носити з собою запасні прокладки, бо капа може знаходитись всередині 12 годин.  Нею зручно користуватись. Потрібно лише прокип'ятити перед використанням, і після закінчення менструації.

       Безпечність

      МЧ виготовлені з медичного силікону, гіпоалергенні і не порушують мікрофлору. Не викликають синдром токсичного шоку, як це можуть зробити прокладки. Я не лікар, тому компетентності розповідати, як пагубно впливають прокладки і тампони на жіноче здоров'я не маю. Але якщо ви себе цінуєте і бережете, обов'язково поцікавтесь у свого гінеколога або почитайте науково обґрунтовані статті в Інтернеті. 

       Екологічність

     Прокладки в природі розпадаються протягом 400 років. В силу довгого розпаду ]х накопичується все більше. За життя ви використовуєте близько 12000 штук. І колись у нас будуть цілі звалища з одних лише прокладок. 
МЧ буде вам служити 10 років. І за життя ви використаєте штук 6-7. Звичайно, є ще багаторазові прокладки, але перспектива прати ці байкові тряпочки геть не радує. 

      Економічність

     Капа коштує 50-400 грн. Я вже не памятаю скільки коштують прокладки і скільки іх використовується в місяць, але закладемо 100 грн. Тобто капа вам окупиться місяці за 2-3. 


Є звичайно і трохи недоліків:
  • Для початку користування її потрібно простерилізувати
  • При зміні потрібно мати воду під рукою
  • Необхідні деякі навики в користувнні
Але повірте, ці всі незручності долаються і перекриваються перевагами після першого ж циклу.

  Як підібрати розмір?


Як правило, капа представлена в трьох розмірах .
На сайтах виробників детально розписані таблиці, але основна суть така- чим об'ємніші у вас виділення- тим більший розмір вам потрібен.

Як користуватись?


Тут вам лаконічна табличка з інтернету, щоб все було наочно.
Результат пошуку зображень за запитом "менструальная чаша силикон"

Де купити?


Я купувала тут. Але ось і ось магазини, і є ще купа інших, де ви можете її купити

Особсте


     Спочатку я не дуже розуміла який розмір обрати. Деякі виробники заявляють, що якщо вам не підійшов розмір, ви можете перерізати капу, і повернути її виробнику взамін на інший розмір. Мені все одразу підійшло, тому я нічого не міняла. 
     Потім я думала, як же вона така,  наче велика. поміститься в мені. Але і тут не було ніяких проблем. Вводиться практично як тампон. виводиться ще легше. 
     Ще я переживала чи не протікатиме вона. Скажу чесно, поки я приноровилась її водити, дня до третього, трохи  було. Проте вже на другий цикл,і далі, вже більше двох років, абсолютно ніяких неприємних сюрпризів немає.
     Хтось кидає аргумент, що виливати і мити її гидко, що це контакт з виділеннями. Пробачте за відвертість, але після прокладки, під час водних процедур ви не менше з ними контактуєте.  
     Але після цих незначних випробувань прийшов час цілковитого спокою і зручності. В походах вона не натирає, не парить, від неї виділення не пахнуть і не потрібно думати, куди діти використані прокладки. На морі з нею можна спокійно плавати. Міняти раз в день і не переживати що ти не взяла запасних, чи в тебе закінчились прокладки. І розуміти, що не шкодиш природі, при цьому ще й собі робиш добре. 
     Шкода лише, що вона не рекламується так активно, як інші засоби жіночої гігієни, зі зрозумілих причин. Бізнес є бізнес, тому ми маємо в першу чергу самі подумати по власне здоров'я. 
    В мережі достатньо інформації про менструальну чашу. Для візуалів- тримайте відео. Але як будуть якісь питання - залюбки відповім.

    
     

                                                      Бережіть себе!










1 коментар:

  1. Я порекомендую будь-кого, хто шукає кредит для бізнесу, містеру Бенджаміну, який допоміг мені позику на чотири мільйони доларів США для запуску мого бізнесу, і це було швидко. При отриманні позики у них було дивно, наскільки легко їм було працювати. безпечний. Це, безумовно, був позитивним досвідом. Уникайте сюди шахраїв і зв’яжіться з містером Бенджаміном Он. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. якщо ви шукаєте кредит для бізнесу.

    ВідповістиВидалити